AsMonsterka to piętnastoletnia dziewczyna z ogromnymi marzeniami. Chętnie przedstawi Ci kawałek swojego świata. Zostań z nią na dłużej.

wtorek, 22 marca 2016

Red Lipstick Monster - Tajniki Makijażu



Hej Kochani. 
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki,choć chyba trafniej będzie nazwać ją poradnikiem. 
Mowa tutaj o książce pt."Red Lipstick Monster - Tajniki Makijażu". 
Autorką jest najpopularniejsza youtuberka makijażowa w Polsce czyli Ewa Grzelakowska-Kostoglu znana bardziej jako Red Lipstick Monster



Książka jest jak sam tytuł mówi o makijażu. 
W książce znajdziecie 10 takich "głównych" rozdziałów. 

1. Pędzel - twój najlepszy przyjaciel 
2. Problemy z trwałością makijażu twarzy i oczu.
3. Dobór podkładu...czyli najczęstsza przyczyna bólu głowy. 
4. Nieprzyjaciele pięknej skóry. 
5. Konturowanie twarzy.
6. Kolor oczu, a kolor cienia do powiek.
7. Kreski na powiekach.
8. Makijażowe triki dla okularnic. 
9. Brwi - nie taki diabeł straszny!
10. Korekta kształtu ust oraz dobór koloru pomadki


Każdy rozdział jest także podzielony na takie jakby podrozdziały :)

Książka przydaje mi się bardzo. 
Dzięki niej nauczyłam się wielu nowych rzeczy, ale także udoskonaliłam to co już potrafiłam. 
Moim ogromnym sukcesem jest to że po tygodniu od kupienia tej książki znalazłam ten "podkład idealny", więc jestem bardzo zadowolona :) 
Książkę zakupiłam w Empiku za 42,90 zł. choć wiem, że można kupić ją dużo taniej.

Ja Wam ją naprawdę szczerze polecam, szczególnie dla dziewczyn, które chcą wiedzieć więcej o makijażu. 

Macie już tą książkę?
Jak Wam się sprawdza?

11 komentarzy:

  1. Książki nie mam, ale na pewno kupię :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę mam i jest naprawdę bardzo przydatna :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka mnie zaciekawiła i chciałabym ją kupić, aczkolwiek pewnie będzie mi szkoda pieniędzy, haha.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tej książki nie posiadam, ale mówię JESZCZE :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki nie mam ale po twojej recenzji zastanowię się nad kupnem, wydaje się bardzo przydatna. Czekam na następny post.
    Zapraszam na mój blog:http://xmovist.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje się być interesująca :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię Ewę jak i jej YouTube, to w jaki sposób prowadzi itd. :) chyba zakupię sobie w końcu tą książkę ! bo cos czuje ze mi się przyda :)

    mój sposób na piękne,farbowane włosy!- http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Długo zastanawiam się nad kupnem tej książki,ale chyba jednak się zdecyduję ;3
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się na kupnem, ale mam kosmetyczka mi w 100% wystarczy :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna książka i pewnie by mi się przydała, bo nie umiem się dobrze malować :P
    Wesołych Świąt!!!
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń